خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

کمبود شرکت‌های دانش‌بنیان یک معضل در حوزه علم و فناوری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۰

نتایج طرح‌های پژوهشی باید عملی و کاربردی شود.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی کمبود شرکت‌های دانش‌بنیان را یک معضل در حوزه علم و فناوری دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدتقی پاکزاد در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: باید در نگرش مراکز تحقیقاتی تغییراتی به وجود آید تا نتایج طرح‌های پژوهشی، عملی و کاربردی شود.
وی افزود: تاثیر طرح‌های پژوهشی در ارتقای شاخص‌های اقتصادی باید مورد بررسی قرار گیرد.
پاکزاده با بیان اینکه فضای مرکز تحقیقات کشاورزی را باید به سوی فضای راهبری، راهبردی و نظارتی پیش ببریم، افزود: همچنین باید سعی کنیم طرح‌ها را به صورت شرکتی برون‌سپاری کنیم که در این راستا ایجاد شرکت‌های تولیدکننده فناوری ضروری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان ‌شرقی اظهار داشت: یکی از مشکلات و معضلاتی که امروز وجود دارد عدم وجود یا کمبود شرکت‌های تولید فناوری و دانش است که در راستای حل آن، مرکز تحقیقات کشاورزی می‌تواند گام‌های اساسی را برمی‌دارد.
پاکزاد خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات باید به یک منبع تحقیقاتی تبدیل شود و کارخانه‌هایی که با بخش کشاورزی مرتبط هستند تحت نظارت این مرکز قرار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز