خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی آذربایجان شرقی:

گذشته تبریز بهتر از حال آن بود؛ آینده را باید بهتر ساخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۰۸

وضعیت فعلی شهر تبریز با توجه به گذشته‌ای که از آن سراغ داریم چندان قابل قبول به لحاظ مدیریت شهری نیست و لازم است در دوره فعلی ضمن اصلاح روش‌های غلط، برنامه ریزی‌های لازم به منظور ساختن تبریزی بزرگ در آینده انجام گیرد.

ایلنا: رییس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: گذشته تبریز بهتر از حال این شهر بوده و باید با تکیه بر تجارب گذشته برنامه ریزی اصولی، آینده این شهر را بهتر از همیشه ساخت.
به گزارش خبرنگار ایلنا احتشام حاجی‌پور که در نخستین نشست اندیشی شهرداران اسبق تبریز و مدیریت شهری سخن می‌گفت افزود: وضعیت فعلی شهر تبریز با توجه به گذشته‌ای که از آن سراغ داریم چندان قابل قبول به لحاظ مدیریت شهری نیست و لازم است در دوره فعلی ضمن اصلاح روش‌های غلط، برنامه ریزی‌های لازم به منظور ساختن تبریزی بزرگ در آینده انجام گیرد.
شهردار اسبق تبریز افزود: تمامی دلسوزان شهر اعم از شهرداران سابق، اعضای شورا، مدیران شهری و استانی، شهروندان و همه علاقمندان به تبریز باید دست به دست هم بدهیم و برای تبریز کارهای ماندگاری انجام دهیم.
عضوشورای اسلامی شهر تبریز طراحی و پیش بینی طرح‌های فرامنطقه‌ای، برنامه ریزی برای مناطق شهری، تعیین سبک معماری مشخص برای تبریز مبتنی بر مکتب غنی تبریز، یکسان سازی طرح‌های معماری، طراحی و پیش بینی اجرای پروژه‌های بزرگ در شهر، ساماندهی و اجرای آبرومند ورودی‌های شهری، نوسازی و اصلاح اساسی مبلمان شهری، مطالعه طرح‌های کلان شهری، توجه ویژه به بافت‌های فرسوده، برنامه ریزی برای انتقال مشاغل ناهمگون به خارج شهر، ایجاد شهرک سلامت، اجرای طرح‌های تقاطع غیرهمسطح برای رفع گره‌های ترافیکی، تقویت شبکه حمل و نقل عمومی و اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی را از جمله برنامه‌ها و طرح‌های مورد نیاز برای ایجاد تحول در حوزه مدیریت شهری دانست و خواستار توجه شهرداری به این محور‌ها در برنامه ریزی‌های شهری شد.
حاجی‌پور در خاتمه آمادگی خود را برای هرگونه همکار با شهرداری در راه توسعه تبریز و تحقق اهداف این بخش اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز