خبرگزاری کار ایران

۲ هزار نفر از گندمکاران آذربایجان شرقی با فن آوری‌های نوین درکشت گندم آشنا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۵۳

افزایش بهره وری و کارآیی در بخش کشاورزی نتیجه آموزش‌های ترویجی است.

ایلنا: مدیر هماهنگی ترویج جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: براساس توافقات انجام یافته بین این مدیریت و نظام صنفی کشاورزی، ۶۷ کارگاه آموزشی یکروزه کشت گندم در سطح استان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی رخ افروز افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد گندم آذربایجان شرقی که نظام صنفی کشاورزی استان نیز از اعضای آن می‌باشد، به منظور توسعه و ترویج کشت گندم مقرر شده است مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی با همکاری نظام صنفی کشاورزی، بالغ بر۲ هزار نفر از گندمکاران استان را تحت آموزش یک‌روزه آشنایی با فن آوری‌های نوین در کشت گندم قرار دهد.
وی ادامه داد: بر این اساس تامین مربی ومکان آموزش برعهده ادارات آموزش و ترویج مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌ها بوده و معرفی کشاورزان و انجام عملیات ثبت نام بر عهده نظام صنفی کشاورزی شهرستان است.
مدیر هماهنگی ترویج جهادکشاورزی استان افزایش بهره وری و کارآیی در بخش کشاورزی را باید نتیجه آموزش‌های ترویجی دانست و گفت: اهمیّت آموزش در بخش کشاورزی مانند سایر بخش‌های اقتصادی می‌تواند در جهاداقتصادی وارتقای کیفی نیروی انسانی، تاثیر زیربنایی مطلوبی را از خودبجای گذاشته و توان بخش کشاورزی را در مدیریت هزینه‌های تولید از افزایش قابل توجهی برخوردار نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز