خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

مدارک مهارتی، در حوزه کشاورزی آذربایجان شرقی ساماندهی و تخصصی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۱۳

سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در گسترش و توسعه تعاملات خود با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، براین امر مصصم است که ساماندهی و تخصصی سازی مدارک ارائه شده درحوزه کشاورزی صورت جدی و استانداردی را پذیرا شود.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: صدور گواهینامه‌های مهارتی در حوزه کشاورزی منجر به صدور مدارج علمی و تحصیلی، باید با دقت نظر فراوان و با ارائه آموزش‌های لازم در قالب استانداردهای شغلی و مهارتی صورت پذیرفته و متقاضیان این مدارک، ملزم به طی دوره‌های آموزشی شوند.
به گزارش ایلنا، مسعود محمدیان در بازدید از توانمندی‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، افزود: این سازمان در گسترش و توسعه تعاملات خود با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، براین امر مصصم است که ساماندهی و تخصصی سازی مدارک ارائه شده درحوزه کشاورزی صورت جدی و استانداردی را پذیرا شود.
وی ادامه داد: با افزایش سطح تعامل سازمان جهادکشاورزی و اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای در حوزه کشاورزی، فنی وحرفه‌ای در شش ماهه اول سال جاری با همکاری سایر ارگان‌ها از جمله بسیج سازندگی، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در مناطق روستایی استان نموده و در این رابطه تعداد ۱۷۶۵ نفر از روستاییان از این آموزش‌ها بهره‌مند شده و۲۳۱ هزار ۹۰۰ نفرساعت در کلاسهای آموزشی شرکت نمودند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خاطرنشان کرد: این سازمان در توسعه بیش از پیش بخش کشاورزی وحل مسائل و مشکلات تولید و بهره برداران، از تمامی امکانات موجود در سطح جامعه با افزایش تعامل با تمامی نهادهای اجتماعی برای دست یابی به هدف والای استفاده از تمامی امکانات به نحو مقتضی و مدیریت یافته بهره‌مند، تا بتواند حمایت از تولیدکنندگان این بخش مهم واستراتژیک را به صورت مستقیم وغیرمستقیم عملی نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز