خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

توجه به توزیع عادلانه فضای سبز از برنامه‌های شهرداری تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۲۹

بهره برداری از فاز دوم پروژه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز در سال جاری آغاز شد.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز تأکید کرد: توزیع عادلانه فضای سبز تبریز در هسته مرکزی شهر مورد توجه کار‌شناسان و مسئولین شهرداری تبریز قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری در آیین بهره برداری از فاز دوم پروژه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز در سال جاری گفت: تامین فضای سبز خواست شهروندان و حق آنهاست و نگهداری و توسعه آن‌ها در گوشه کنار شهر در اولویت کاری شهرداری تبریز قرار گرفته است.
وی همچنین به توزیع عادلانه فضای سبز اشاره کرد و افزود: هر شهروند بایستی بیشتر از ۵۰۰ متر با فضای سبز در محلات خود فاصله نداشته باشد و ما در یک برنامه ریزی آینده نگر باید ایجاد پارکهای محله‌ای و تخصصی را مد نظر قرار دهیم.
اکبری با اشاره به توسعه چند بوستان در کنارگذر شمالی و جنوبی و ایجاد پارک بزرگ ۱۰۰ هکتاری ائل داغی، گفت: حفاظت از باغهای حوزه استحفاظی شهر تبریز از اهمیت بسیاری برخوردار است و مطالعات در مورد حفظ آن‌ها با تصویب مصوبات شورای شهر تبریز کمک بسزایی در احیای فضای سبز تبریز خواهد داشت.
سرپرست شهرداری تبریز در پایان توسعه فضای سبز و بهبود وضعیت نگهداری از آن‌ها را خواستار و از مجموعه کار‌شناسان شهری و فضای سبز سازمان پارک‌ها و فضای سبز خواست در ایجاد فضاهای سبز طراحی و اجرای آن را طوری مد نظر قرار دهند که روح بخشی و ایجاد نشاط و آرامش برای شهروندان را به ارمغان بیاورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز