خبرگزاری کار ایران

پارک آموزشی و تحقیقاتی ایستگاه تحقیقات کشاورزی خلعت پوشان تبریز ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۴۹

بر این اساس سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز متعهد شده است، ظرف مدت حداکثر ۹ ماه، پارک آموزشی و تحقیقاتی، به وسعت حدود یک هکتار در ایستگاه تحقیقات کشاورزی خلعت پوشان دانشگاه تبریز احداثکند. / دانشگاه تبریز و سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز همکاری تحقیقاتی و آموزشی می‌کنند.

دانشگاه تبریز و سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه به منظور استفاده بهینه از پتانسیل موجود و توانایی های علمی، تحقیقاتی و آموزشی وایجاد همکاری متقابل در زمینه های مختلف با در نظر گرفتن منابع و امکانات طرفین به اجرا در می آید.

حمیدرضا قاسم زاده افزود: ادامه همکاری در ایجاد پارک آموزشی و تحقیقاتی ایستگاه تحقیقات کشاورزی خلعت پوشان دانشگاه از جمله موضوعات اصلی این تفاهم نامه بوده و بر این اساس سازمان پارک ها متعهد شده است، ظرف مدت حداکثر ۹ ماه، پارک آموزشی و تحقیقاتی، به وسعت حدود یک هکتار در ایستگاه تحقیقات کشاورزی خلعت پوشان دانشگاه تبریز را احداثو به دانشکده کشاورزی این دانشگاه تحویل نماید.

وی همچنین با بیان اینکه تامین کلیه هزینه های نگهداری پارک آموزشی و تحقیقاتی به عهده سازمان پارکها خواهد بود، یادآور شد: طراحی و نظارت عالیه بر اجرای پارک نیز به عهده دانشگاه تبریز است و در این خصوص نیز دانشگاه مجوزهای لازم را برای تردد همکاران سازمان پارکها برای انجام موضوع موافقت نامه صادر خواهد کرد.

محمدحسین حسن زاده، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز نیز در حاشیه امضای این تفاهم نامه خواستار همکاری بیشتر با دانشگاه تبریز در عرصه های مختلف، به ویژه در حوزه فضای سبز شد.

خاطر نشان می شود: این موافقتنامه در ۵ ماده و ۶ بند به امضای حمید رضا قاسم زاده، معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز، باب اله حیاتی، رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز و محمدحسین حسن زاده، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز