خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهردار تبریز:

ایجاد کمربند سبز در حاشیه اتوبان‌های شمالی و جنوبی تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۵

این طرح با کاشت انواع درخت و درختچه، پوشش گیاهی انبوه و گل‌های زینتی و گونه‌های ماندگار و سازگار با اقلیم تبریز از چندی پیش و پس از بسترسازی‌های فنی و مهندسی در حاشیه اتوبان‌های مذکور آغاز شده است.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز از آغاز مراحل اجرایی طرح بزرگ ایجاد کمربند سبز تبریز در حاشیه اتوبان‌های شمالی و جنوبی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری اجرای طرح کمربندی سبز تبریز را در راستای توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری و زیباسازی حاشیه اتوبان‌های شهید کسایی و پاسداران در شمال و جنوب تبریز اعلام کرد و با تأکید بر عزم جدی شهرداری برای تحقق این طرح افزود: این طرح با کاشت انواع درخت و درختچه، پوشش گیاهی انبوه و گل‌های زینتی و گونه‌های ماندگار و سازگار با اقلیم تبریز از چندی پیش و پس از بسترسازی‌های فنی و مهندسی در حاشیه اتوبان‌های مذکور آغاز شده است.
وی افزود: مراحل اولیه ایجاد کمربند سبز از ضلع جنوبی اتوبان پاسداران و در دامنه‌های ارتفاعات عون بن علی با طراحی زیبا و کاشت گل‌ها و انواع گونه‌های گیاهی و فضای سبز آغاز گردیده و این طرح در مدت زمان مقرر در طول مسیر و ضلع‌های شمالی و جنوبی این اتوبان تعمیم خواهد یافت.
سرپرست شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: طرح کمربند سبز تبریز در اتوبان شهید کسایی نیز تسری خواهد یافت تا از این طرح شعار کمربندی سبز به دور تبریز تحقق عملی یابد.
اکبری در عین حال توسعه، حفظ و صیانت از فضای سبز شهری و تلاش برای افزایش سرانه مذکور را یکی از اصلیترین برنامه‌ها و محورهای کاری طرح ضربتی خدمات محله‌ای شهرداری اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز