خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان:

بحثساماندهی حاشیه نشینی با اجرای طرح کمربند سبز در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۰۸

با یک تلاش همه جانبه در بحثزیباسازی و بهسازی فضاهای شهری، اقدامات بسیار خوبی انجام شده و امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم این طرح که از سالها مورد انتظار شهروندان بوده اجرا گردد.

کرمان –ایلنا: استاندار کرمان از روند اجرای طرح کمربند سبز و خطوط آبیاری تحت فشار طرح کمربند سبز، روند پیشرفت عملیات بهسازی و زیباسازی ورودی شهر، عملیات احداثفاز یک فضای سبز مقابل پایانه جدید شهر کرمان و روند احداثپارک جنگلی ۱۵۰ هکتاری واقع در جاده جوپاری بازدید نمودند.

به گزارش ایلنا ازکرمان، در این بازدید رزم حسینی با اشاره به مشارکت همکاری سایر ارگانها از جمله ادارات آب، برق و مخابرات در اجرای طرح کف سازی بازار، ضمن اشاره به لزوم انجام کارها با مدیریت جهادی افزود: خوشحالیم که با اجرای طرح کمربند سبز، بحثساماندهی حاشیه نشینی به خوبی در حال اجراست.

استاندار کرمان به اجرای طرح ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر از سمت جاده تهران توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری کرمان با یک تلاش همه جانبه در بحثزیباسازی و بهسازی فضاهای شهری، اقدامات بسیار خوبی انجام داده و امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم این طرح نیز که از سالها مورد انتظار شهروندان بوده اجرا گردد.

استاندار کرمان، این اقدام شهرداری در احداثدو دفتر ساماندهی در محل پروژه جاده تهران به منظور جلوگیری از رفت و آمدهای اضافه و تسریع کار شهروندان را بسیار مثبت ارزیابی نمود.

رزم حسینی روند اجرای پروژه های مورد بازدید را خوب بیان نمود و افزود: اجرای طرح کمربند سبز و بهسازی بازار و میدان مشتاق نقطه عطفی در تحول شهر کرمان خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح کمربند سبز که آبیاری آن با سیستم تحت فشار است در سالهای آینده شهروندان از یک مسیر جنگلی که همه قسمت های آن طراحی شده و فضاهای تفریحی و ورزشی مثل مسیر دوچرخه سواری در آن دیده شده لذت خواهند برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز