خبرگزاری کار ایران

مسئول جدید حراست دامپزشکی آذربایجان شرقی معرفی شد

کد خبر : ۱۱۳۴۳۴

پرسنل سازمان‌ها ۳۰ سال از عمر خود را در راه خدمت به نظام سپری می‌نمایند و حراست‌ها باید به گونه‌ای رفتار کنند که پرسنل حفظ شوند و نگهداری از نیرو‌ها امری بدیهی و مهم است.

ایلنا: مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مسئول پیشین حراست دامپزشکی استان گفت؛ بی‌تردید سلامت موجود در ساختار دامپزشکی آذربایجان شرقی مرهون زحمات چندین ساله انسانی خوش فکر، مسئولیت پذیر و متعهد است.
بهراد زندیه از همراهی، مدیریت و تلاش‌های رؤسای حراست سازمان جهاد کشاورزی استان تقدیر به عمل آورد.
رئیس اداره حراست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: براساس شرح وظایف سازمان‌ها، شرح وظایف حراست‌ها نیز تعریف می‌شود لذا با توجه به رسالت دامپزشکی مبنی بر تولید و تامین امنیت غذایی حراست‌ها نیز می‌بایست در این راستا گام بردارند و وظایف خود را انجام دهند.
کمال خوش پیمان افزود: پرسنل سازمان‌ها ۳۰ سال از عمر خود را در راه خدمت به نظام سپری می‌نمایند و حراست‌ها باید به گونه‌ای رفتار کنند که پرسنل حفظ شوند و نگهداری از نیرو‌ها امری بدیهی و مهم است.
وی ویژگی‌های یک حراست پویا را سلامت کاری، اقتدار، منطق و استقلال فکری به حساب آورد و گفت: اعتماد سازی در بین پرسنل از جمله اصولی است که مسئول حراست باید به آن توجه داشته باشد.
خوش پیمان خدا محوری، اخلاص، خدمت به مردم، ارزش مداری، محوریت ولایت در مدیریت، سخن گفتن با زبان مردم، خستگی ناپذیری، تعهد و سلامت نفس و… را از جمله ویژگی‌هایی دانست که یک مسئول حراست می‌بایست از آن برخوردار باشد.
در پایان این مراسم با اهدا لوح و جوایز از زحمات فرزاد شریفی در زمان تصدی مسئولیت حراست دامپزشکی تقدیر به عمل آمد و طی حکمی از سوی بهراد زندیه مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی حسین کلامی به عنوان مسئول جدید حراست دامپزشکی آذربایجان شرقی منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز