خبرگزاری کار ایران

انضباط مالی و تحقق حداکثر بودجه شش ماهه شهرداری تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۰۲

شهرداری منطقه یک با ۸۷ درصد، منطقه دو با ۹۶ درصد، منطقه سه با ۱۱۰ درصد، منطقه چهار با ۱۸۴ درصد، منطقه شش با ۸۰ درصد، منطقه هفت با ۱۰۱ درصد، منطقه هشت با ۷۸ درصد و منطقه نه با ۸۳ درصد تحقق بودجه در نیمه نخست سال جاری عملکردی موفق در این بخش داشته‌اند.

ایلنا: با تلاش مدیران و کارکنان شهرداری تبریز انضباط مالی در شهرداری حاکم شده و بودجه شش ماهه این مجموعه نیز با تحقق حداکثری روبرو بوده است.
به گزارش ایلنا، سرپرست شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: طی شش ماهه گذشته از سال جاری و با تلاش مدیران و کارکنان این مجموعه، بودجه پیش بینی شده برای نیمه نخست سال تحقق حداکثری و قابل قبول داشته به طوری که میانگین و متوسط بودجه مناطق ده گانه در شش ماهه اول سال تحقق ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.
حسین اکبری با اشاره به ارقام تحقق بودجه در مناطق ده گانه شهرداری در شش ماهه نخست سال جاری افزود: در این مدت شهرداری منطقه پنج با ۲۰۲ درصد بالا‌ترین و شهرداری منطقه ده با ۵۴ درصد کمترین میزان تحقق را داشته است.
وی ادامه داد: علاوه بر این شهرداری منطقه یک با ۸۷ درصد، منطقه دو با ۹۶ درصد، منطقه سه با ۱۱۰ درصد، منطقه چهار با ۱۸۴ درصد، منطقه شش با ۸۰ درصد، منطقه هفت با ۱۰۱ درصد، منطقه هشت با ۷۸ درصد و منطقه نه با ۸۳ درصد تحقق بودجه در نیمه نخست سال جاری عملکردی موفق در این بخش داشته‌اند.
اکبری تصریح کرد: این سطح از موفقیت زمینه را برای حاکمیت و استقرار انضباط مالی در بدنه شهرداری فراهم آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز