خبرگزاری کار ایران

تاریخ مصور حجاب در نمایشگاه بین المللی تبریز به نمایش گذاشته می‌شود

کد خبر : ۱۰۸۹۷۳

این بخش در نمایشگاه بین المللی تبریز شامل ۸۸ تابلوی محتوایی در قالب عکس و مطلب می‌باشد که به ارائه موضوعات مختلف در این زمینه پرداخته است.

ایلنا: تاریخ مصور حجاب درغرفه حریم ریحانه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به نمایش گذاشته می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: این دبیرخانه برای دومین سال پیاپی اقدام به برگزاری نمایشگاه پوس‌تر عفاف و حجاب حریم ریحانه کرده است که این نمایشگاه با ارائه مباحثو پژوهش‌های علمی و تاریخی، با نگاهی جامع به طرح مباحثبرون دینی و درون دینی در خصوص فرهنگ عفاف و حجاب سعی کرده است تا شناخت بهتری از این فرهنگ غنی ارائه دهد.
محمدهادی‌نیا افزود: این بخش شامل ۸۸ تابلوی محتوایی در قالب عکس و مطلب می‌باشد که به ارائه موضوعات مختلف ازجمله، تاریخچه پوشش در جهان، پوشش درایران، پوشش درادیان، عفاف در اسلام، عفاف در قرآن، عفاف در احادیثوروایات، احکام پوشش، فقط همسرم، بررسی شبهات حجاب، خون نوشته‌ها، عفاف در حبس، ازنگاه بزرگان و مشاهیر جهان، از نگاه شاعران، هجوم خاموش، تجربه‌های علم، از زبان آمار، حجاب در قرن ۲۱ و به خاطر حجاب پرداخته است.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و کانون فرهنگی هنری و تخصصی عفاف و حجاب بصائر، با هدف توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و آشنایی بیشتر نسل جوان با این مهم بر پا شده است.
گفتنی است نمایشگاه حریم ریحانه درسالن شهریار یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از تاریخ هفتم تا سیزدهم مهر برای بازدید علاقمندان دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز