خبرگزاری کار ایران

مدیرجهاد کشاورزی هشترود:

توسعه سطوح زیر پوشش بیمه محصولات زراعی در هشترود، ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۹۹

با توجه به خسارت ۲۵ درصدی مزارع گندم و جو شهرستان در فصل زراعی گذشته این امر در فصل زراعی پیش رو، در راستای افزایش توان بهره برداران درمقابله با حوادثناخواسته طبیعی مهم است.

ایلنا: مدیرجهادکشاورزی شهرستان هشترود تأکید کرد: توسعه سطوح زیر پوشش بیمه محصولات زراعی در هشترود، ضروری است.
به گزارش ایلنا، اسماعیل کریمی اصل با اشاره به به خسارت مزارع گندم و جو شهرستان در فصل زراعی گذشته تصریح کرد: بر همین اساس توسعه سطوح زیر پوشش بیمه محصولات زراعی دراین شهرستان درفصل زراعی پیش رو، امری بسیار مهم در راستای افزایش توان بهره برداران درمقابله با حوادثناخواسته طبیعی است.
وی گفت: بالغ بر ۲۵ درصد از سطوح زیر کشت گندم وجو شهرستان هشترود، در اثر سرمای دیررس بهاره در فصل زراعی قبل بصورت جدی آسیب دید.
کریمی اصل با اشاره به اینکه اثر سرما به اندامهای مختلف گیاه خصوصاً خوشه‌ها اثر نامطلوبی گذاشته بود اضافه کرد: این امر باعثافت محصول این مزارع شده است.
مدیر جهادکشاورزی هشترود، با تاکید به این موضوع که ۸۵ درصد سطوح زیرکشت مزارع گندم و جو این شهرستان در فصل زراعی ۹۲-۹۱ زیر پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی قرارگرفته بود، از مسئولین صندوق بیمه کشاورزی و معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی خواست: نسبت به ایجاد امکان به موقع افزایش سطوح زیرپوشش بیمه محصولات کشاورزی در فصل زراعی جاری، اقدامات لازم را عملیاتی سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز