خبرگزاری کار ایران

اجرای فاز سوم طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت آغاز شد

کد خبر : ۱۰۸۵۹۱

فاز سوم طرح تعویض کارتهای پایان خدمت دوره ضرورت و احتیاط ویژه منقضیان خدمتی که از تاریخ ۰۱/۰۱ / ۱۳۶۰ به بعد خدمت آنان به اتمام رسیده از تاریخ اول مهرماه جاری آغاز شد.

ایلنا: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از اجرای فاز سوم طرح تعویض کارت‌های قدیمی پایان خدمت با کارت هوشمند از اول مهرماه جاری خبر داد.
به گزارش ایلنا ابراهیم آژدن گفت: فاز سوم طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت دوره ضرورت و احتیاط ویژه منقضیان خدمتی که از تاریخ ۰۱ / ۰۱ / ۱۳۶۰ به بعد خدمت آنان به اتمام رسیده از تاریخ اول مهرماه آغاز شد.
وی گفت: ضمن رسیدگی به پرونده‌های موجود طرح تعویض معافیت و طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت، اقدامات لازم به منظور رسیدگی به درخواست‌های هموطنان و ارائه خدمات مطلوب به آنان صورت می‌پذیرد افزود: برای اجرای هرچه بهتر این طرح و سهولت در انجام کار، کلیه افرادی که خدمت دوره ضرورت آنان از سال ۶۰ به بعد در هر یک از نیروهای مسلح(سپاه، ناجا، ارتش، وزارت دفاع) به پایان رسیده و دارای کارت پایان خدمت قدیمی می‌باشند می‌بایست از اول مهر ۹۲ برای ارائه درخواست تعویض کارت پایان خدمت قدیمی خود با کارت هوشمند به دفا‌تر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس + ۱۰) مراجعه نمایند.
آژدن تاکید کرد: هموطنان برای اجرای هر چه بهتر این طرح و تسریع در انجام درخواست خود، فقط در زمان‌های مشخص شده به دفا‌تر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس + ۱۰) مراجعه نمایند تا برای اخذ پاسپورت و خدمات دیگر دولتی با مشکل مواجه نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز