خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

سپاه همچنان در خط مقدم سازندگی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۶۱

اگر سپاه و نیروهای این نهاد در دوران دفاع مقدس در صف مقدم دفاع از کشور بودند، امروز نیز پیشگاه عرصه‌های سازندگی و توسعه و عمران ایران اسلامی هستند و ملت ایران قدردان این خدمات بوده و خواهد بود.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سپاه همچنان در صف مقدم سازندگی، توسعه و عمران کشور قرار دارد.
به گزارش ایلنا شهرام دبیری در مراسم آغاز مراحل حفاری تونل عمیق خط دوم مترو تبریز که با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان مجری این طرح به مرحله اجرا درخواهد آمد، با قدردانی از نقش این نهاد مقدس در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و کلان عمرانی، این خدمات را مصداق بارز ایثار دانست و افزود: اگر سپاه و نیروهای این نهاد در دوران دفاع مقدس در صف مقدم دفاع از کشور بودند، امروز نیز پیشگاه عرصه‌های سازندگی و توسعه و عمران ایران اسلامی هستند و ملت ایران قدردان این خدمات بوده و خواهد بود.
وی با ابراز رضایت از خدمات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در اجرای پروژه‌های متعدد عمران شهری تبریز افزود: شورای اسلامی شهر از همکاری با این قرارگاه رضایت کامل دارد و امیدوار است خط دوم مترو تبریز نیز همچون دیگر طرح‌های قبلی با موفقیت و در زمان مقرر به بهره برداری کامل برسد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در خاتمه از آمادگی این نهاد مدنی برای تأمین و تصویب اعتبارات مورد نیاز خط دوم به منظور تسریع مراحل اجرایی طرح خبر داد.

گفتنی است مراحل حفاری تونل عمیق خط دوم مترو تبریز پیش از ظهر امروز با حضور مقامات لشگری و کشوری و با راه اندازی دستگاه حفار تی. بی. ‌ام در محل شفت قراملک رسما آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز