خبرگزاری کار ایران

بعد از چهار سال؛

قطب‌های فوتبال تبریز به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۶۸

تراکتورسازی با ماشین‌سازی در جام حذفی با هم روبرو می‌شوند.

ایلنا: بعد از چهار سال دو تیم پرطرفدار فوتبال تبریز در جام حذفی روبرو هم قرار می‌گیرند.
به گزارش ایلنا در مرحله چهارم جام حذفی کشور دو تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز به مصاف هم خواهند رفت.
ماشین‌سازی در مرحله اول این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبه‌رو بوده و در مراحل دوم و سوم با انصراف تیم‌های برق شیراز، صنعت ساری و سایپای شمال به راحتی به مرحله چهارم که تیم‌های لیگ برتری هم حضور دارند، رسید.
آخرین بازی رسمی دو تیم ماشین‌سازی با تراکتورسازی در لیگ دسته یک و در سال ۸۸ برگزار شد که در هر دو بازی رفت و برگشت به سود تیم تراکتورسازی به اتمام رسید.
برنده بازی تیم‌های تراکتورسازی با ماشین‌سازی به مصاف برنده بازی تیم‌های پرسپولیس گناوه با سایپای البرز می‌رود.
تراکتورسازی در سال‌های ۵۵ و ۷۳ تا دیدار فینال جام حذفی صعود کرده است، اما ماشین سازی در سال ۷۰ با حذف استقلال تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده و در این مرحله از تیم پرسپولیس شکست خورده و از راهیابی به دیدار نهایی بازماندند.
تیم گسترش فولاد نیز از مرحله چهارم این رقابت‌ها وارد جدول شده و در نخستین بازی خود به مصاف تیم میناب طیور می‌رود. تیم هرمزگانی به دلیل انصراف حریفانش به راحتی تا بازی با تیم‌های لیگ برتری صعود کرده و باید در تبریز به مصاف آبی پوشان تبریزی برود.
گسترش فولاد تبریز در صورت صعود از این مرحله به مصاف برنده تیم‌های نفت آبادان و سپاهان اصفهان می‌رود.
گسترش فولاد تبریز در سال ۸۹ تا بازی پایانی جام حذفی صعود کرده، اما بازی پایانی را به تیم پرسپولیس تهران واگذار کردند.
انصراف سه تیم تبریزی
سه تیم دیگر تبریزی از حضور در مسابقات جام حذفی انصراف دادند. تیم آذر کوثر تبریز که در مرحله نخست باید به مصاف تیم تالار وحدت همدان می‌رفت از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد. همچنین شهرداری تبریز از بازی با تیم صنعت نفت نوین آبادان و مس سونگون از بازی با تیم سپیدرود رشت امتناع کرده و از حضور در رقابت‌های جام حذفی انصراف دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز