خبرگزاری کار ایران

کشف کالا و داروی قاچاق در راه آهن تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۱۹

در تحقیقات صورت گرفته تعداد یک هزار و ۸۳۵ شیشه انواع داروهای مختلف که به صورت ماهرانه در زیر کالاهای مسافری مخفی واز مبادی گمرکی نیز به‌صورت قاچاق عبور داده شده بود به ارزش تقریبی چهارصد میلیون ریال کشف شد.

ایلنا: رئیس پلیس راه آهن آذربایجان شرقی از کشف کالا و داروی قاچاق و شناسایی عاملان آن خبر داد.
به گزارش ایلنا، ساسان قلمی گفت: ماموران پلیس راه آهن ایستگاه رازی در حین کنترل قطار ورودی وان تبریز یک بسته نایلون مشکی رنگ را که بصورت ماهرانه بین سر کله سالن‌های شماره یک و شماره دو زیر ورق آهنی جاسازی شده بود کشف کردند.
وی افزود: از این بسته نایلونی تعداد۱۲۰۰عدد فندک با مارک توکا به ارزش هفت میلیون ریال متعلق به آقای(ف - ن) اهل سلماس کشف شد.
وی همچنین از کشف داروی قاچاق خبر داد و گفت: عوامل آگاهی پلیس راهن در حین کنترل انبار توشه قطار مسافری آنکارا - تهران به چهار گونی فاقد بارنامه و چهار ساک بزرگ متعلق به فردی به هویت(س - آ) مشکوک می‌شوند.
قلمی افزود: پس از تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته تعداد یک هزار و ۸۳۵ شیشه انواع داروهای مختلف که به صورت ماهرانه در زیر کالاهای مسافری مخفی واز مبادی گمرکی نیز بصورت قاچاق عبور داده بودند به ارزش تقریبی چهارصد میلیون ریال کشف شد.
وی اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مقام قضایی تحویل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز