خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

توسعه فضاهای ورزشی ورزقان در اولویت کاری قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۰۲

همایش پیاده‌روی خانوادگی ورزقان برگزار شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: توسعه فضاهای ورزشی ورزقان در اولویت کاری قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علیرضابیگی در مراسم اختتامیه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی و همگانی در ورزقان، اظهار داشت: در مرحله بعدی بازسازی مناطق زلزله‌زده، ساخت اماکن ورزشی و در اولین گام عملیات احداثسالن ورزشی روستای صومعه‌دل آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: شاهد شور و نشاط اجتماعی در منطقه ارسباران هستیم و پس از زلزله ۵ هزار کیلومتر مربعی، روند ساخت و ساز‌ها و بازسازی بدون وقفه ادامه یافته و امروز شاهد رونق این منطقه هستیم.
گفتنی است این همایش با حضور هزاران نفر از مردم ورزقان به مناسبت هفته دفاع مقدس و اولین سالگرد زلزله ارسباران، صبح امروز(جمعه) برگزار شد.
در این همایش که از ساعت ۷ صبح با تجمع مردم ورزقان در میدان بسیج آغاز شده بود، شرکت‌کنندگان پس از طی مسیر ۳ کیلومتری پیاده‌روی، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به نشانه سازندگی و توسعه ورزقان در محل اختتامیه به اهتزار درآوردند.
در پایان این همایش یک دستگاه خودروی پراید، ۱۰ کمک هزینه سفرهای زیارتی، ۳۵ دستگاه دوچرخه و ۵۰ بسته ورزشی با حضور استاندار آذربایجان شرقی به شرکت کنندگان اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز