خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

بسیج هدایت‌گر جوانان و ورزشکاران به سمت ولایت‌مداری است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۲۶

حضور بسیج به عرصه دفاع از کشور و پاسخگویی به تهدیدات سیاسی – اقتصادی و نظامی دشمن منحصر نیست بلکه هرجا اسلام و انقلاب به حضور پرانگیزه و کارساز مردمی نیاز دارد، آن میدان، عرصه حضور بسیج است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: بسیج هدایت‌گر جوانان و ورزشکاران به سمت ولایت‌مداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شده است افزود: بسیجی می‌‏توانند با تدبر و عمل هوشیارانه خود، جوانان و ورزشکاران و قهرمانان را به سمت ولایت مداری و ادامه راه بسیج و شهدای هشت سال دفاع مقدس هدایت کنند.

وی تفکر بسیج را در جذب نخبگان تحصیلی – علمی – اجتماعی – فرهنگی و سیاسی یادآور شد و افزود: این ظرفیت تحسین برانگیز نشان می دهد حضور بسیج به عرصه دفاع از کشور و پاسخگویی به تهدیدات سیاسی – اقتصادی و نظامی دشمن منحصر نیست بلکه هرجا اسلام و انقلاب به حضور پرانگیزه و کارساز مردمی نیاز دارد، آن میدان، عرصه حضور بسیج است.

رییس ستاد گرامیداشت هفته بسیج اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با تأکید بر اینکه تکریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت است و پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است، افزود: هرچند بسیجیان نیازی به احترام و تجلیل ما ندارند و ما هستیم که به آنان و به حضور فعالشان برای همیشه نیازمندیم.

اسبقیان در خصوص برنامه های ستاد گرامیداشت هفته بسیج اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: بیش از ۲۰۰مورد برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان همچون·رقابتهای ورزشی ویژه بسیجیان، همایش های پیاده روی و دوچرخه سواری همگانی و خانوادگی، ارائه مشاوره به جوانان در زمینه‌های مختلف توسط کارشناسان در سراسر استان، دیدار از آسایشگاه جانبازان، برگزاری رقابتهای تیراندازی، حضور جوانان و جامعه ورزشی در مزار شهداء در سراسر استان و تجدید بیعت با آرمانهای شهدا از اهم برنامه های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در هفته بسیج است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز