خبرگزاری کار ایران

افزایش اضافه کاری پرسنل شهرداری تبریز صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۹۸

این اقدام با دستور سرپرست شهرداری تبریز با هدف ارتقای انگیزه خدمت به شهروندان انجام شد.

ایلنا: با افزایش سقف اضافه کاری پرسنل رسمی، گام اول تکریم پرسنل شهرداری تبریز و بسترسازی برای ارتقای انگیزه خدمت به شهروندان در این مجموعه برداشته شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سرپرست شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: افزایش و تثبیت سقف اضافه کاری کارکنان رسمی شاغل در مجموعه شهرداری تبریز در راستای تحقق تکریم عملی کارکنان خدوم این مجموعه و نیز ارتقای انگیزه خدمت به شهروندان در بین کارکنان به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای کاری و برنامه مدیریت فعلی شهرداری در دستور کار بود که این امر طی بخشنامه‌ای به تمامی مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های تابعه شهرداری ابلاغ شده است.
اکبری اهداف اتخاذ چنین تصمیمی از سوی مدیریت شهری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بر اساس این بخشنامه به تمامی مدیران ابلاغ شده است به منظور ایجاد وحدت رویه در صورت رضایتمندی از عملکرد پرسنل تحت امر، سقف اضافه کاری را برای کلیه پرسنل اعم از کارکنان وزارتی و بیمه‌ای رسمی افزایش دهند.
سرپرست شهرداری تبریز در عین حال گفت: علاوه بر این پرداخت اضافه کاری بیشتر از این سقف نیز با پیشنهاد مدیر بلافصل و موافقت شهردار تبریز یا معاونت حوزه مربوطه امکان‌پذیر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز