خبرگزاری کار ایران

بازدید اعضای کانون فرهنگی جوانان رضوی آذربایجان‌شرقی از شیرخوارگاه احسان

کد خبر : ۱۰۵۰۸۲

با توجه به اینکه کودکان نیازهای عاطفی و حقوق ویژه‌ای دارند، توجه به آن‌ها باید یکی از برنامه‌های اصلی دستگاه‌های مربوطه باشد و حضور سازمان‌های مردم نهاد و اقدامات خیرخواهانه آنان می‌تواند روند اداره این مجموعه‌ها را بهبود بخشد.

ایلنا: اعضای کانون فرهنگی جوانان رضوی آذربایجانشرقی همراه با خادمان بارگاه امام هشتم(ع) از شیرخوارگاه احسان تبریز بازدید کردند.
به گزارش ایلنا در این مراسم اعضای کانون و هیات همراه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شیرخوارگاه احسان تبریزکه مسئولیت نگهداری وپرورش کودکان نونهال و شیرخوار بی‌سرپرست وبد سرپرست را به عهده دارد، از نزدیک با مسائل و مشکلات مربوط به این مرکز آشنا شدند.
رییس کانون جوانان رضوی استان آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات کادر شاغل در این مجموعه گفت: با شناسایی مشکلات و مسائل این مرکز می‌توان معضلات و مشکلات موجود را کاهش داده و یا رفع نمود.
سعید مطلبی در پایان به نقش جامعه و گروههای مردم نهاد در رفع مشکلات این قبیل مراکز تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه کودکان نیازهای عاطفی و حقوق ویژه‌ای دارند، توجه به آن‌ها باید یکی از برنامه‌های اصلی دستگاه‌های مربوطه باشد و حضور سازمان‌های مردم نهاد و اقدامات خیرخواهانه آنان می‌تواند روند اداره این مجموعه‌ها را بهبود بخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز