خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تعاونی مصرف کارگران موتوژن:

تعاونی‌ها اکنون به لحاظ درگیری با برخی مشکلات زجر می‌کشند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۵۳

در ۸ سال گذشته تعاونی‌ها بشدت تضعیف شده و به سمت نابودی حرکت کرده‌اند.

یکی از نمایندگان تعاونی‌های مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی در اتحادیه امکان گفت: تعاونی‌ها اکنون به لحاظ درگیری با برخی مشکلات زجر می‌کشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبری که در گردهمایی مدیران عامل تعاونی‌های مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با تشریح بخشی از مشکلات تعاونی‌های مصرف کارگری اظهار داشت: اعمال مالیات مستقیم بر تعاونی‌های مصرف کارگری یکی از مشکلات در این بخش به شمار می‌رود که متاسفانه با وجود آنکه تعاونی‌ها از مالیات معاف هستند با طرح این بحثکه تعاونی‌ها در داخل شهر بوده و فروش آزاد نیز دارند درصدد اعمال مالیات مستقیم بر این بخش هستند و این از مسایلی است که ما به شدت به درگیر هستیم.

مدیرعامل تعاونی مصرف کارگران موتوژن افزود: متاسفانه این موضوع در آذربایجان شرقی بسیار پررنگ بوده و مدیران از این بخش حمایت لازم را ندارند در حالی که توجه به سایر بخش‌ها بیشتر بوده است.

وی با بیان اینکه در ۸ سال گذشته تعاونی‌ها بشدت تضعیف شده و به سمت نابودی حرکت کرده‌اند گفت: کارگران اکنون به عنوان ضعیف‌ترین قشر جامعه حداقل حقوق و دستمزد را برای امرار معاش دریافت کرده و بخش عمده درآمد خود را نیز برای پرداخت هزینه‌های روزمره صرف می‌کنند انتظار دارند حداقل، تعاونی‌های مصرف با فراهم کردن پرداخت اقساطی کالاهای مصرفی کمک حال آنان باشد و بر این اساس کمک به تعاونی‌ها به معنای حمایت از نیروی کار است.

مدیران عامل تعاونی‌های مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی به دعوت اتحادیه امکان سرپرستی تبریز و نمایندگان مجمع استان گردهم آمده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز