خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز اعتراض کارگران:

اخراج رئیس نهاد کارگری «واگن پارس» لغو شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۲۰۸

«معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی: در جلسه‌ای که دیروز با حضور شماری از مقام‌های مسئول در محل فرمانداری اراک برگزار شد مصوب شد که کارفرما با رئیس اخراجی شورای اسلامی کار واگن پارس قرارداد کار منعقد کند و او را به کار خود بازگرداند.»

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از الزام کارفرما به انعقاد قراردادکار با رئیس اخراجی نهاد کارگری کارخانه واگن پارس خبر داد.

«شکرالله حسن‌بیگی» در این باره به ایلنا گفت: در جلسه‌ای که دیروز با حضور فرماندار، کارفرما، نمایندگان کارگران و شماری دیگر از مقام‌های مسئول در محل فرمانداری اراک برگزار شد، مصوب شد که کارفرما با رئیس اخراجی شورای اسلامی کار واگن پارس قرارداد کار منعقد کند و او را به کار خود بازگرداند.

او افزود: رئیس نهاد کارگری واگن پارس مورد قبول کارگران است و خودداری کارفرما از تمدید قرارداد او به تجمعات کارگری دامن زده است.

حسن‌بیگی در ادامه با انتقاد از لحن تند سخنرانی نماینده قرارگاه خاتم الاوصیاء در جمع کارگران واگن پارس، گفت: این نوع صحبتی را که آقایان در آن روز انجام داده بودند قبول ندارم اگرچه شورا هم اشتباهاتی داشته اما در مجموع پیگیر مطالبات کارگران بوده است.

این مقام دولتی در پایان با اشاره به گزارش‌های کارگران مبنی بر ورود ده‌ها مامور نظارتی وابسته به یک نهاد نظامی به کارخانه، گفت: این موضوع تایید نشده و واقعا به این شکل نبوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز