خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران کاغذسازی پارس در روز کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۱۹۶

شماری از کارگران «کاغذسازی پارس» در ادامه اعتراضات روزهای گذشته، امروز به مناسبت «روز کارگر» تجمع صنفی برگزار کردند.

یکی از کارگران کاغذسازی پارس به خبرنگار ایلنا گفت: روز کارگر بهترین فرصت برای بیان مشکلاتمان است به همین دلیل امروز (روز کارگر) نیز همانند روز‌های گذشته برای پیگیری مطالباتمان مقابل ساختمان فرمانداری شوش حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه کارگران خواهان مشخص شدن وضعیت پرداخت مطالبات معوقه و امنیت شغلی خود هستند، درباره تداوم اعتراض کارگران این کارخانه گفت: تا این لحظه از جانب مدیریت کارخانه و مسئولان اداری شهرستان شوش پاسخ مشخصی به خواسته‌‌ی کارگران داده نشده است.

او با بیان اینکه مدیریت کنونی کاغذسازی پارس به بهانه‌ی اینکه کار را تماما به شرکتِ پیمانکار واگذار کرده، از مسئولیتی که در قبالِ حقوق ممتازه‌ی کارگران دارد، شانه خالی  کرده است، افزود: در شرایط فعلی که کارگران در اعتراض هستند از مسئولان توقع داریم که به جای حمایت از مدیریت کارخانه، از او بخواهند با کنار گذاشتن پیمانکار به تعهدات قانونی خود در قبال کارگران و کارخانه عمل کند.

به گفته این کارگر، مطالبات اصلی کارگران کاغذسازی پارس علاوه بر خروج پیمانکار از کارخانه و تغییر قرارداد کار کارگران، راه‌اندازی همه خطوط تولیدی کارخانه است. در عین حال خواستار رفع تبعیض و بهبود وضعیت شغلی و مزایای دریافتی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز