خبرگزاری کار ایران

با وعده پرداخت حقوق‌ معوقه:

اعتصاب کارگران فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۳۱

کارگران با وعده مسئولان مبنی بر پرداخت حقوق‌های معوقه تا روز یکشنبه هفته آینده(۲۷ مهر) دست از اعتصاب کشیدند و بر سر کار برگشتند.

اعتصاب ۳۵۰ نفر از کارگران فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه که تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز گذشته ادامه داشت با وعده مسئولان برای رسیدگی به مطالبات کارگران پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح روز گذشته حدود ۳۵۰ نفر از کارگران فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه در اعتراض به عدم دریافت سه ماه حقوق‌ دست از کار کشیده و اعتصاب کرده بودند.

یی از کارگران معترض درباره دلایل خاتمه اعتراض صنفی کارگران توضیح داد: کارگران با وعده مسئولان مبنی بر پرداخت حقوق‌های معوقه تا روز یکشنبه هفته آینده(۲۷ مهر) دست از اعتصاب کشیدند و بر سر کار برگشتند.

از سوی دیگر‌ مدیرعامل شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران در تماس با ایلنا اظهار داشت: روز گذشته(سه شنبه ۲۲ مهر) پیمانکاران تحت پوشش این شرکت شاهد هیچ اعتصابی نبوده‌اند.

«سید مرتضی امامی» ادامه داد: پروژه فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه در خشکی است و دارای دو پیمانکار عمده و اصلی است که عبارت‌اند از «شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران» و «شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت».

از سخنان مدیرعامل «شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران» می‌توان اینطور برداشت کرد که این اعتصاب مربوط به کارگران زیرمجموعه «شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت» بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز