خبرگزاری کار ایران

با سرمایه‌گزاری شرکت پتروشیمی مارون؛

پارک آبی ۹ هکتاری در ماهشهر ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۹۳

علاوه بر پتروشیمی مارون، این پروژه بزرگ رفاهی با همکاری و مساعدت فرمانداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر و اداره ورزش و جوانان، اداره صنعت و معدن و تجارت احداثمی‌شود.

کلنگ احداثمجتمع عظیم تفریحی آبی بندر ماهشهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به دست مسئولان محلی زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون اظهار داشت: با توجه به محرومیت‌های منطقه و بمنظور ایجاد روحیه نشاط و تندرستی در میان اقشار مختلف مردم، امروز شاهد کلنگ زنی بزرگ‌ترین پارک آبی در جنوب کشور می‌باشیم.

سید رحیم شریف موسوی افزود: این پارک آبی(سرزمین موجهای آبی) حدود ۳ برابر پروژه سرزمین موجهای آبی در مشهد مقدس است و به نوبه خود یکی از بینظیر‌ترین پروژه‌های کشوری است که دارای امکانات ورزشی و آبی بسیار مناسبی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: احداثاین پارک آبی با ۹هکتار مساحت که جهت احداثآن ۶ میلیارد تومان توسط پتروشیمی مارون هزینه شده است برای توسعه سرمایه گذاری بیشتر در آن به ۱۰ میلیارد تومان نیز خواهد رسید.

همچنین شریف موسوی یادآور شد: این پروژه بزرگ رفاهی با همکاری و مساعدت فرمانداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر و اداره ورزش و جوانان، اداره صنعت و معدن و تجارت احداثمی‌شود.

در این مراسم کلنگ زنی، فرماندار ماهشهر نیز طی سخنانی کوتاه گفت: احداثاین پارک آبی نمایانگر تعامل بین مسئولین می‌باشد و خواهان احداثپروژه‌های عمرانی رفاهی بیشتر از سوی مسئولین هستیم.

منصور قمر افزود: امیدوارم این تعاملات مدیریت شهری و صنایع پتروشیمی در کل شهرستان در زمینه هاى تولید، درآمد زایی، فضای سبز و زیبا سازی شهر ادامه پیدا کند و اثر بخش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز