خبرگزاری کار ایران

بقه علت نبود اعتبارات و مشکلات اداری/

پدافند غیرعامل سد بوکان و سامانه آبرسانی تبریز با مشکل مواجه شد

کد خبر : ۳۶۹۶۶

طرح پایلوت مطالعات پدافند غیرعامل خطوط آبرسانی در آب منطقه ای آذربایجان شرقی بررسی شد.

ایلنا- تبریز: آخرین وضعیت مطالعات پدافند غیرعامل سد بوکان و سامانه آبرسانی تبریز به عنوان یکی از موارد پایلوت طرح مطالعات پدافند غیرعامل خطوط آبرسانی کشور، در جلسه ای با حضور دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران،نماینده شرکت آب منطقه ای اصفهان، اعضای كمیته پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی و نمایندگان مجری خطوط آبرسانی تبریز بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنادبیرکمیته پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز در این گفت: طرح مطالعات پدافند غیرعامل سد بوکان و سامانه آبرسانی تبریز از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است.

كیوانفر، افزود: متاسفانه به دلیل نبود اعتبارات و نیز وجود برخی مشکلات اداری،این طرح مدتی به حال تعلیق درآمد كه امیدواریم با توجه به رویکرد جدیدی که از سال ۱۳۹۰ نسبت به مباحث پدافند غیرعامل در سطح کشور و بویژه در مجموعه صنعت آب ایجاد شده و فعالیتهای موثری نیز در این خصوص در حال شکل گیری است، بزودی بتوانیم شاهد اتمام فاز اول این پروژه و آغاز بخش اجرائی نتایج مطالعات آن باشیم.

محمد علی حسن پور اقدم، رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی مسائل پدافند غیرعامل این شرکت، مطالبی در خصوص اهمیت طرح آبرسانی به تبریز و نیز نتایج مطالعات پدافند غیرعامل آن ارائه ونسبت به نهایی شدن هرچه سریعتر این مطالعات و تحویل آن برای بهره برداری تاکید نمود.

همچنین سبزیوند مدیر پروژه مطالعات پدافند غیرعامل سد بوکان و سامانه آبرسانی تبریز گزارشی از آخرین وضعیت و نتایج مطالعات ارائه نمود و پاسخگوی سوالات حاضران درخصوص مطالعات و نقاط قوت و ضعف آن بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز