خبرگزاری کار ایران

تاخیر سه ماهه در پرداخت حق بیمه ۴۰۰ کارگر پیمانی ایران صدرا

کد خبر : ۲۶۴۸۵۱

حق بیمه بیش از ۴۰۰ کارگر شرکت پیمانکاری «فن آوری آب‌های عمیق» در استان بوشهر که زیر نظر شرکت دریایی ایران صدرا فعالیت دارند، در ۳ ماه گذشته به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نشده است این مسئله باعث تمدید نشدن دفترچه بیمه خانواده‌های این کارگران شده است.

کارگران شرکت پیمانکاری «فن آوری آب‌های عمیق» که تحت مسئولیت شرکت صنعتی دریایی صدرا به کارهای تعمیرات کشتی، ساخت سکوهای نفتی و... در سواحل دریایی بوشهر مشغول کارند، در این باره به ایلنا گفته‌اند که علاوه بر تاخیر در پرداخت حق بیمه، حقوق ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند کارگران به تاخیر افتاده بود که با پی‌گیری‌های کارگران مطالبات مزدی و همچنین حق عیدی و پاداش پایان سال کارگران در روزهای پایانی سال گذشته (۹۳) پرداخت شده است.

کارگران همچنین گزارش داده‌اند، شرکت پیمانکاری فن آوری آب‌های عمیق به دلیل کمبود نقدینگی توان پرداخت به موقع حقوق آنان و سایر هزینه‌های جانبی را ندارد در نتیجه این تاخیر و تعلل چند ماهه، کارگران را از نظر معیشتی و روحی در وضعیت نامطلوبی قرار داده است.

کارگران می‌گویند؛ افزایش بدهی‌های این واحد به اداره تامین اجتماعی باعث شده است تامین اجتماعی از تمدید دفترچه‌های درمانی کارگران خوداری کند و دراین زمینه کارگران با مشکل روبرو شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز