خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی مهاباد:

دولت هر اقدامی را برای رفع موانع و مشکلات کارگران انجام خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۰۳۷

معاون سیاسی امنیتی مهاباد گفت: هدف دولت از قطع یارانه ها و آنهم قطع یارانه سرمایه داران بدین منظور است که آنها را در بخش تولیدی و صنعت سرمایه گذاری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مهاباد، در جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات جامعه کارگری شهرستان مهاباد که بمناسبت روز کارگر تشکیل شده بود، شجاعی معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه مهاباد حضور یافت و ضمن تبریک روز جهانی کارگر به اعضا ستاد هفته کارگر گفت: ما باید اشتغال ایجاد کنیم؛ کسی که شغل دارد امنیت دارد، ما باید از تولید داخلی حمایت کنیم.

ایشان افزود: هدف دولت از قطع یارانه ها و آنهم قطع یارانه سرمایه داران بدین منظور است که آنها را در بخش تولیدی و صنعت سرمایه گذاری کند و این اتفاق باعث اشتغال جوانان میهن عزیزمان ایران اسلامی خواهد شد.

وی ادامه داد : واحدهای تولیدی و صنعتی در گذشته با بی تدبیری هایی که انجام گرفته گریبانگیر این دولت شده یعنی در قبل خصوصی سازی انجام نمی گرفت بلکه شخصی سازی می شد.

شجاعی در خصوص شخصی سازی کشت و صنعت مهاباد را مثال زد و افزود : کشت و صنعت مهاباد یکی از بزرگترین مراکز تولیدی و صنعتی در غرب کشور به شمار می رفت که متاسفانه در اجرای خصوصی سازی در این واحد بزرگ با همان موضوع شخصی سازی انجام گرفته است و خیلی واحدهای تولیدی و کارخانجات با این مشکل مواجه هستند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری مهاباد در خصوص برنامه های دولت در برجام 2 افزود: هدف اصلی دولت در برجام 2 ، اجرای برجام اقتصادی است یعنی اجرای اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل که توسط مقام معظم رهبری در سال جدید نامگذاری شده است .

وی ادامه داد: دولت بنا دارد در برجام 2 حمایت قاطع از تولید داخلی را در راس برنامه های خود قرار دهد و در این خصوص بسته های ویژه ای وجود دارد که از تمامی مسئولان استانی و شهرستانی دعوت بعمل آمده تا برنامه های پیشنهادی خود را ارائه نمایند و به حول قوه الهی در سال 95 بسته های حمایتی از تولید را شروع خواهیم کرد.

شجاعی اظهارداشت: ما مشکلات کارگران را درک می کنیم و اگر کوتاهی بوده این کوتاهی تنگناهای اقتصادی بوده و هر دولتمردی دراین دولت دوست دارد این تنگنا ها برطرف شود بطوریکه رفع تنگناها و ایجاد موقیت مطلوب در بخش تولید و اشتغال باعث افزایش اعتبار دولت خواهد بود.

معاون سیاسی و انتظامی مهاباد تاکید کرد: دولت هر کاری از دستش برآید برای رفع موانع و مشکلات کارگران انجام خواهد داد و برای رسیدن به این مهم نیاز به همدلی و کمک شما عزیزان است و ما اینجا هستیم تا مشکلات شما عزیزان را بشنویم و در صدد رفع و انعکاس آن به مسئولان کشوری باشیم.

شجاعی مجددا به نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری کاملا هوشیارانه بوده ، یعنی دیگر اقتصاد مقاومتی تنها در گفتار نباشد یعنی تمامی گفتنی ها باید عملیاتی و اقدام و عمل جدی انجام پذیرد.

معاون سیاسی فرمانداری مهاباد : با اشاره به اجر اخروی در راه خدمت به کارگران گفت : دولت کاملا درک می کند این قشر عزیز و زحمتکش کارگران هر چقدر در رفاه خواهند بود و کاملا مطمئن هر قدمی برای رفع مشکلات کارگران برداشته شود خداوند هزار قدم برایش ثواب خواهد نوشت و و بهشت را می توان با خدمت کردن به کارگران از آن خود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز