خبرگزاری کار ایران

اعتراض شدید آجرلو به انتخابات فدراسیون فوتبال

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال به اتفاقات رخ داده در مجمع این فدراسیون به شدت اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و انتخابت مهدی تاج به عنوان رئیس این فدراسیون، مصطفی آجرلو یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون، به شدت به نحوه برگزاری این انتخابات و نتایج آن معترض شد.

آجرلو در همین رابطه گفت: من از مردم کشورمان بخاطر برگزاری این انتخابات عذرخواهی می‌کنم و به آقایان انتخاب آقای تاج را تبریک می‌گویم. 8 سال پیش در دوره آقای احمدی نژاد اجازه ندادند من وارد فوتبال شوم و حالا هم در دوره دولت تدبیر و امید این اتفاقات افتاد.

او ادامه داد: من واقعاً بخاطر اتفاقاتی که امروز رخ داد متاسفم. برای اینکه می‌بینیم هیچ تغییر مثبتی در فوتبال ایجاد نشده است.

وی با ادعای حمایت وزیر ورزش از تاج ادامه داد: یک ماه است که به وزیر ورزش عرض می‌کنم که برخی‌ها از تاج حمایت می‌کنند. وزیر ورزش به دنبال فوتبال پاک است، اما عمل کردنش به این صورت بود که ناعادلانه در انتخابات دخالت کرد.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: دیشب خبری به دستم رسید مبنی بر اینکه به دلیل برخی تماس‌های تلفنی رأی‌ها به سمت تاج برگشته است. اگر این صحت داشته باشد وای به حال فوتبال ما.

وی افزود: ورزش به کسی رای داد که چند ماه پیش او را متهم به فساد کرده بود اما به یکباره او را مسئول فوتبال ایران دانست و از او حمایت کرد. چنین اتفاقی بسیار تلخ است و وای به حال فوتبال پاک. فوتبال پاک از مسئولانش آغاز می‌شود اما دستان پشت پرده، آغازگر فوتبال ناپاک هستند.

او مدعی شد: هیچ فرقی بین دولت فعلی و دولت سابق وجود ندارد. وای به حال مردم که چنین فوتبالی داریم. به 8 سال قبل بازگشتیم. همان‌طور که ما امروز فوتبال پاک مدنظر مسئولان وقت را می‌بینیم، فوتبال پاک این دولت را نیز هشت سال دیگر خواهیم دید!

کد خبر : ۳۶۸۵۰۰