خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد عنوان کرد؛

لزوم برگزاری اوقات فراغت و آموزش‌ها در قالب اردوهای دانش آموزی / اوقات فراغت فقط برای تابستان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۷۱۹

استاندار یزد با بیان اینکه برنامه جامع اوقات فراغت دانش آموزان توسط آموزش و پرورش تدوین شود گفت: برنامه‌های اوقات فراغت و آموزش‌ها در قالب اردوهای دانش آموزی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهران فاطمی با تأکید بر اینکه اوقات فراغت یکی از مهمترین محمل‌های تربیت دانش آموزش است اظهار داشت: برنامه جامع فراغت برای اجرا در تمامی ماه های سال، تدوین شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های هدایت تحصیلی در طول سال افزود: فرهنگ سازی و تبیین اهمیت اوقات فراغت به اولیا مسئله مهمی است.

وی افزود: این امر در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته و برنامه های کیفی و جذابی ویژه ایام تابستان برای دانش آموزان تدوین شود.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: بستر سازی برای برای حضور دستگاه های دولتی، گروه های مردمی و هیأت های مذهبی به منظور نقش آفرینی در برگزاری دوره‌های اوقات فراغت انجام گیرد.

استاندار یزد با اشاره به جذابیت اردو و ورزش برای دانش‌آموزان گفت: در همین راستا، آموزش ها در قالب اردوها، ارائه شود.

وی عنوان کرد: رویدادهایی همچون المپیاد ورزشی محلات، توسط شهرداری‌ها برای دانش آموزان برگزار شود.

استاندار یزد همچنین تأکید کرد: مهمترین اولویت استان در کیفی سازی مدارس، تقویت مدارس دولتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز