خبرگزاری کار ایران

استمرار گمانه‌زنی‌‌ها در مورد مدیریت ارشد استان یزد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۵۲۲

در حالی گمانه زنی‌های رسانه‌ای و سیاسی در خصوص انتخاب استاندار یزد به اوج خود رسیده که مجمع نمایندگان اصرار به ارائه لیست مشورتی دارد و در خصوص انتخاب نهایی گزینه مطلوب اظهار بی‌اطلاعی کرده و گمانه زنی‌ها را رد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعال استان یزد این روزها به گمانه‌زنی‌‌ در مورد انتخاب استاندار یزد پرداخته و هر گروه و کانالی در اظهار نظری متفاوت گزینه‌هایی را به عنوان انتخاب قطعی دولت مطرح می کند و برخی نیز از روز معرفی استاندار به طور قطع خبر می دهند.

این در حالی است که نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در این رابطه اظهار بی اطلاعی کرده و با رد اسامی مطرح شده، نظرات فضای مجازی را گمانه زنی می دانند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه مجمع نمایندگان نظر خود را در قالب یک لیست مشورتی ارائه داده و اصراری برای معرفی گزینه استانداری یزد از این لیست نداریم به ایلنا گفت: نظر نهایی با وزارت کشور است و بهتر است رسانه ها در فضای مجازی از طرح نان برخی افراد خودداری کنند.

محمدصالح جوکار در خصوص اعلام اسامی برخی اشخاص به عنوان گزینه‌های قطعی استانداری افزود: به طور قطع نمایندگان به این موضوع ورودی ندارند و تنها اقدامی که از سوی نمایندگان در این زمینه انجام شده ارائه نظر مشورتی در قالب یک لیست بوده است.

وی با بیان اینکه تا این لحظه هیچ خبر دقیقی به ما اعلام نشده ادامه داد: همیشه و در همه دولت ها برای انتخاب استانداران راجع به همه افراد زمزمه هایی می شود و فضای مجازی هم که گروه های مختلفی در آن فعالیت دارند افرادی را مطرح می کنند اما در نهایت تصمیم را وزارت کشور می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز اطلاعی از زمان معرفی استاندار جدید و حتی گزینه مورد تایید وزارت کشور نداریم و هرچه که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مطرح می شود پایه درستی ندارد اظهار داشت: برخی شبکه های اجتماعی و کانال های به اصطلاح خبری روز معرفی استاندار را هم تعیین کرده اند که این موضوع تایید شده نیست و چیزی به استان هم اعلام نشده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مواردی که مطرح می شود گمانه زنی خود شبکه‌های اجتماعی و گروه‌های سیاسی مختلف است تصریح کرد: انتظار ما از دولت این است که هرچه سریعتر بر اساس اولویت‌هایی که دولت دارد و با توجه به ظرفیت ها و وضعیت استان، در خصوص این امر تصمیم گیری شود و گمانه زنی ها نیز پایان یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در هفته گذشته برخی از رسانه های غیررسمی و سایت های خبری محلی استان یزد در گروه اصولگرا و اصلاح طلب به دنبال انتشار اخبار ضد و نقیص در فضای مجازی، خبر از انتخاب قطعی افرادی را به عنوان استاندار یزد دادند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز