خبرگزاری کار ایران

ویژه‌نامه «تدبیرآینده» با محوریت مرحوم حاج میرزا محمد تقی رسولیان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۴۲

تدبیرآینده در این ویژه نامه گفتارهایی از محمد رضا تابش، علی اکبر اولیاء، غلامعلی سفید، محمد جواد آسایش، جعفر قنادباشی، محمد جواد اولیاء، غلامعلی رجبی یزدی، محمد حسین توحیدی فر، محمد حسین اخوان کرباسی را که از دانش آموختگان دهه ۵۰ این دبیرستان هستند، به چاپ رسانده است.

ایلنا: ویژه نامه «تدبیرآینده» با محوریت مرحوم حاج محمد تقی رسولیان منتشر شد.

به گزارش ایلنا از یزد، ویژه نامه ماهنامه فرهنگی اقتصادی تدبیر آینده با محوریت مرحوم حاج میرزا محمد تقی رسولیان موسس مسجد و دبیرستان رسولیان که به‌مناسبت چهارمین گردهمایی دانش آموختگان دبیرستان رسولیان ترتیب داده شده بود، چاپ شد.

تدبیر آینده در این ویژه‌نامه گفتارهایی از محمدرضا تابش، علی‌اکبر اولیاء، غلامعلی سفید، محمدجواد آسایش، جعفر قنادباشی، محمدجواد اولیاء، غلامعلی رجبی یزدی، محمد حسین توحیدی‌فر، محمد حسین اخوان کرباسی و سید محمد کاظمینی را که از دانش آموختگان دهه ۵۰ این دبیرستان هستند، به چاپ رسانده است.

این نشریه همچنین مطالبی از معلمان آن زمان دبیرستان را از زبان آقایان مشاهیری، اسلامیان، پور روستا، استوار و شعشعی منتشر کرده است.

گفتگو با خانواده مرحوم سید محمود شمس الدین خرمی مدیر دبیرستان رسولیان، درج تصاویری از مرحوم حاج محمد تقی رسولیان و جلسات هماهنگی برگزاری این گردهمایی از دیگر مطالب مندرج در این ویژه‌نامه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز