خبرگزاری کار ایران

بررسی تخصصی طرح آمایش با تقسیم گیلان به 4 ناحیه

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۷۶۴

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان تجدیدنظر در طرح آمایش را با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دانست.

به گزارش ایلنا از رشت،اولین کارگاه هم‌اندیشی مرحله شناخت و تحلیل وضع موجود آمایش استان گیلان با حضورفرمانداران، نمایندگان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان برگزار شد.

کیوان محمّدی به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص آمایش استان پرداخت و گفت: مطالعات اولیه آمایش از سال ۸۴  در اکثر استان‌ها  آغاز شد اما با انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این مطالعات ادامه نیافت و به نتیجه‌ای که باید نرسید.

 وی افزود: در سال ۹۰ دفتر توسعه منطقه‌ای با همکاری دانشگاه گیلان کار مطالعات آمایش را شروع کردند که در سال ۹۳ پایان رسید. بخشی از کاری را که امروز انجام داده‌ایم نیز مرهون زحمات دانشگاه گیلان هستیم که جای تشکر دارد.

محمّدی اضافه کرد: پس از احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در  اردیبهشت ۹۴، کار صورت گرفته سازماندهی شد و در اختیار ما  قرارگرفت. اما در شهریور 1395، در سازمان برنامه و بودجه کشور ایراداتی را مطرح کردند.  لذا مقرر شد طرح آمایش استان گیلان و چند استان دیگر مورد بازنگری قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان در خصوص بازنگری مطالعات آمایش سرزمین ادامه داد: پس از مطالعه روی گروه‌های مختلف در تیرماه 96  در نهایت مقررشد معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی طی چندماه  کار بازنگری را انجام دهد.

محمّدی تجدیدنظر در طرح آمایش را با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دانست و یادآور شد: برای تداوم کارگاه هم اندیشی آمایش سرزمین، استان را به چهار ناحیه و 12 کارگروه تقسیم خواهیم کرد تا طرح تخصصی بررسی شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز