خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان خبر داد:

تأمین اعتبار بالغ بر یکصد میلیارد ریال جهت حوادث غیر مترقبه گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۸۵

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان از تأمین اعتبار 100.020 میلیون ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور برای حوادث غیر مترقبه استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان از تأمین اعتبار  100.020 میلیون ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور برای حوادث غیر مترقبه استان خبر داد.

 کیوان محمّدی بیان کرد:  ابلاغ این اعتبار به این سازمان به استناد ماده (19) قانون برنامه و بودجه و بندهای «م» و «د» ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2)، قانون بودجه سال 1396 کل کشور و اجرای بند (1) تصویب‌نامه شماره 11109 ت / 54216 هـ مورخ 3/2/1396 هیأت محترم وزیران بوده است تا اقدام لازم مطابق قوانین و مقررات صورت پذیرد.

وی ادامه داد: براین اساس از محل ماده (12) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور مبلغ 20 میلیون ریال کمک بلاعوض فوت یک نفر از بخش هزینه‌ای و 100.000 میلیون ریال از بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جهت بازسازی تأسیسات زیربنایی و سایر بخش‌های خسارت دیده ناشی از برف و حوادث غیرمترقبه تأمین اعتبار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز