خبرگزاری کار ایران

با عقد قراردادی؛

بازیکن اسبق پرسپولیس به سپیدرود رشت پیوست

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۸۴۷

بازیکن اسبق پرسپولیس تهران با عقد قراردادی به تیم سپیدرود رشت پیوست.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: این مهاجم شیرازی، سابقه حضور در تیم ملی المپیک و همچنین تیم ملی بزرگسالان را دارد و با 50 بازی ملی، 11 گل برای تیم ملی به ثمر رسانده است. 

رادنی اظهار کرد: غلامرضا رضایی پیش از این نیز، سابقه حضور در تیم‌های فجرسپاسی ، صبای قم، فولاد خوزستان، پرسپولیس، نفت و سایپا را دارد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود اذعان داشت: این مهاجم تازه وارد سپیدرود رشت، یک مقام قهرمانی لیگ‌برتر را با فولاد خوزستان و یک قهرمانی جام حذفی و نایب‌قهرمانی لیگ برتر را با تیم پرسپولیس در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز، میعاد یزدانی بازیکن گیلانی فصل قبل تیم استقلال تهران، ایمان صادقی دروازه‌بان فصل گذشته ملوان بندرانزلی و حسین ابراهیمی بازیکن گیلانی فصل پیش ماشین‌سازی تبریز، با تیم فوتبال سپیدرود رشت قرارداد امضا کرده بودند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود تصریح کرد: همچنین سیدمحمد حسینی دروازه‌بان، میثم فردوسی هافبک و پویا نزهتی مهاجم فصل گذشته سپیدرود نیز با امضای قرارداد جدید، فصل جدید لیگ‌برتر را برای سپیدرود رشت بازی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز