خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد گیلان خبرداد:

اجرای طرح «تلاوت نور» در بیش از یک هزار مسجد گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۸۹۹

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: طرح «تلاوت نور» هم اکنون در یک هزار و ۱۵۰ مسجد سراسر استان اجرا می‌شود که به صورت مستمر در مساجد گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به اجرای طرح تلاوت نور در مساجد استان، گفت: طرح تلاوت نور یکی از موفق‌ترین طرح‌های قرآنی است که به منظور بسط و توسعه انس مردم با آیات نورانی قرآن کریم و بهره‌مندی از مفاهیم والای قرآنی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت روزانه در مساجد برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این طرح روزانه یک تا ۲صفحه از قرآن کریم بعد از نماز جماعت تلاوت شده و امام جماعت به ترجمه یا تفسیر آیات قرائت شده، می‌پردازد.

حجت الاسلام پورابراهیم ادامه داد: طرح «تلاوت نور» هم اکنون در یک هزار و ۱۵۰ مسجد سراسر استان اجرا می‌شود که به صورت مستمر در مساجد استان برگزار می‌شود.

وی از ساماندهی مساجد و مراکز مجری طرح تلاوت نور خبر داد و اظهار کرد: این مراکز شناسایی و در سایت عمران معنوی ثبت شدند که تاکنون بیش از هزار و ۵۰ مرکز مجری طرح در این سامانه ثبت شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه باید تمامی مراکز مجری طرح، دارای تابلوی تلاوت نور باشند، خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۵۰ تابلوی تلاوت نور در مساجد استان نصب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز