خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان خبر داد:

افتتاح چهار کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۲۳

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان گفت: این کانون‌ها مورد حمایت ویژه مادی و معنوی قرار می‌گیرند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از افتتاح چهار کانون فرهنگی و هنری در مساجد دانشگاه‌های گیلان تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در گیلان اظهار کرد: با تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری در دانشگاه‌ها فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در استان تقویت می شوند.

وی افزود: هم اکنون یک کانون فرهنگی و هنری در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا تاسیس شده که با شناسایی نیروهای فعال در زمینه مسجد و فعالیت‌های فرهنگی و هنری به اجرای فعالیت‌ها می‌پردازد.

حجت الاسلام پورابراهیم از تاسیس چهار کانون فرهنگی و هنری در مساجد دانشگاه‌های استان تا پایان سال خبر داد و افزود: این کانون‌ها مورد حمایت ویژه مادی و معنوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قرار می‌گیرند.

وی هدف از تاسیس این کانون‌های فرهنگی و هنری را ایجاد پیوستگی بین فعالیت‌های فرهنگی و هنری اعضای کانون‌ها در مساجد محلی و کانون‌های دانشجویی نهاد عنوان کرد.

وی تقویت وحدت حوزه و دانشگاه را با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در ائمه جماعات مساجد و اساتید دانشگاه، استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و مساجد محلی برای خدمت رسانی به عموم مردم در زمینه‌های مختلف موثر خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز