خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن مطرح کرد:

پشتیبانی از کاروان راهیان نور یک تکلیف ملی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۵۳

فرماندار فومن اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی را در راستای معرفی مکان و شناخت جنگ ذکر کرد و پشتیبانی از آن را به عنوان یک تکلیف ملی برای نمایش قدرت و توان و اعلام همبستگی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از فومن، ستاد پشتیبانی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد .

اسمعیل پور فرماندار فومن طی سخنانی تقابل همه دنیا در برابر ایران را در 8 سال جنگ تحمیلی ، در تاریخ کشورمان بی سابقه خواند و معرفی‌نشدن ایثارگران را از  ناشناخته های جنگ عنوان کرد و اظهار داشت : وظیفه ماست که هشت سال دفاع مقدس را بشناسیم و بشناسانیم .

فرماندار فومن اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی را در راستای معرفی مکان و شناخت جنگ ذکر کرد و پشتیبانی  از آن را  به عنوان یک تکلیف ملی برای نمایش قدرت و توان و اعلام همبستگی نام برد و با بیان این مطلب که اگر سپاسگزار تلاش گذشتگان نباشیم هرگز در آینده از کوشش و زحمات‌مان قدردانی نخواهد شد ، امنیت داخلی و خارجی امروز جامعه را ره آورد و مرهون گذشتگان دانست .

 فرمانده سپاه ناحیه فومن گزارشی از روند اعزام کاروان راهیان نور در سال قبل به حاضرین ارائه و خواستار همکاری همه نهادها و ارگان ها در این زمینه شدند .

در پایان هر یک از حضار بخشی از هزینه اعزام کاروان را تقبل کردند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز