خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا تاکید کرد:

اولویت قراردادن آسفالت راه اصلی روستای پیشخان

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۸۹۵

فرماندار صومعه‌سرا در بازدید از روستاهای صومعه سرا بر اولویت قرار دادن آسفالت راه اصلی این روستا توسط اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، فتح اللهی امروز به همراه بخشداری مرکزی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل و رئیس اداره بنیاد مسکن و کارشناسان فرمانداری با حضور در چند روستای بخش مرکزی بصورت میدانی از وضعیت این روستاها بازدید بعمل آورد.

فتح الهی در ابتدا به روستای پیشخان رفت و ضمن دریافت اطلاعات از طریق اعضای شورا و دهیار منطقه و ملاحظه مشکلات موجود از نزدیک ، بر اولویت قرار دادن آسفالت راه اصلی این روستا توسط اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تاکید ویژه کرد.

وی به روستای چمثقال رفت و از جایگاه طرح پیشنهادی گردشگری توسط شورای این روستا دیدن کرد و به بررسی مشکلات موجود و معایب و مزایای این طرح پرداخت و خاطر نشان کرد؛ همت کردن برای توسعه و آبادانی روستا کار شایسته ونیکویی است که به توسعه منطقه خواهد انجامید و علاوه بر اجر دنیوی ، پاداش اخروی نیز در بر خواهد داشت.

فتح اللهی در بازدید بعدی خود به روستای ازگم رفت و از سد این روستا و اجرای پروژه ایمن سازی خطوط انتقال گاز ازگم دیدن کرد وبر اتمام هرچه سریعتر این پروژه تاکید کرد.

لازم بذکر است فرماندار صومعه سرا طی برنامه ریزی مشخصی ، هرهفته به یک بخش خواهد رفت و بصورت میدانی از چند روستای آن بخش بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز