خبرگزاری کار ایران

ابراز خشنودی رئیس کانون کارفرمایی استان گیلان از تمدید طرح بخشودگی جرایم

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۶۸

طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان در راستای حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی در استان گیلان اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرسول سماکچی رئیس کانون کارفرمایی استان گیلان ضمن اظهار خشنودی از تمدید طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان از سوی سازمان تامین اجتماعی آنرا در راستای حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اعلام کرد: در موقعیت خاصی از وضعیت کسب و کار هستیم و تولید کنندگان داخلی با مشکلات فراوان تولید می کنند اما بعلت وضعیت خراب بازار مصرف، مشکل فروش دارند لذا ناچارند بطور نسیه ومدت دار محصولات را در بازار عرضه نمایند واز لحاظ نقدینگی در تنگنای شدید قرار دارند .

وی افزود : دولت وسازمانهای مرتبط با تولید واشتغال بهتر است که به هر طریق می توانند به تولید کنندگان وکارفرمایان کمک نمایند تا بتوانند این برهه حساس رکودی را سپری نمایند لذا از سازمان تامین اجتماعی تشکر و قدردانی می کنم که با اجرای این گونه طرح‌ها به تولید داخلی واشتغال مساعدت می کند.

سماکچی درادامه از سازمان تامین اجتماعی خواستار شد: اینگونه طرحها را مدت دار نکنند ودائمی باشد تا کارفرمایان خوش حسابی که در برهه ای به مشکل برخورد می کنند بتوانند از این طرح و از بخشودگی جرایم استفاده کنند .

وی تصریح کرد : البته به نفع سازمان تامین اجتماعی هم خواهد بود که به مطالبات خود نیز سروسامانی بدهد .

وی در پایان با اشاره به اینکه کارفرمایان خوش حساب با توجه به مشکلات حادث شده از نقدینگی مناسب برخوردار نیستند که اقساط را پرداخت کنند پیشنهاد کرد بانک‌ها به ویژه بانک رفاه کارگران وجوهی را بعنوان وام برای کارفرمایان در نظر بگیرند تا این طرح با موفقیت انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز