خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

حمایت از تولید داخلی ، راهکار اساسی در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۳۸۵

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در بازدید از واحد تولیدی رهاسان در شهرک صنعتی نکا گفت: حمایت از تولید داخلی، راهکار اساسی در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، کامران علی پور در این بازدید که با حضور فرماندار نکا انجام شد اظهار داشت: با حمایت از تولید و سرمایه ایرانی می‌توان زمینه افزایش کیفی محصولات، اشتغال‌زایی و رونق کسب‌وکار و بازار را فراهم کرد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: واحدهای تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات با ثبت‌نام در سامانه بهین یاب می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت: تاکنون 117 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از تسهیلات رفع موانع تولید بهره‌مند شده‌اند.

علی پور افزود: همه باید برای رفع موانع تولید تلاش کنیم و توجه و حمایت از تولید داخلی را به‌عنوان یکی از راهکارهای اساسی در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی بدانیم.

فرماندار نکا نیز در این بازدید ، با اشاره به ضرورت توجه ویژه به رفع مشکلات واحدهای تولید و صنعتی افزود : رونق واحدهای تولیدی ، رونق اشتغال‌زایی و افزایش تولید ملی را در پی خواهد داشت و این موضوع از پایه‌های اصلی اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور محسوب می‌شود.

جعفر احمدی افزود: یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال است ، و این شهرستان قابلیت بیشتر برای سرمایه‌گذاری دارد و از سرمایه‌گذاران در این شهرستان استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در شهرستان، خواستار رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی بخصوص رفع موانع اداری آنها شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز