خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

احداث زیرساخت‌های صنعتی در بیش از 58 درصد از عرصه‌های شهرک صنعتی لوشان

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۵۵۵

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی‌گیلان از اجرای فازهای عملیاتی و احداث زیرساخت های صنعتی در بیش از 58 درصد از مجموع عرصه‌های شهرک صنعتی لوشان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی اشکوری در جریان بازدید از شهرک صنعتی لوشان با اشاره به مساحت 342 هکتاری این شهرک صنعتی افزود: اجرای فازهای عملیاتی و احداث زیرساخت های صنعتی در 200 هکتار از مساحت این شهرک به اتمام رسیده است.

وی از واگذاری 77 هکتار عرصه از مجموع 103 هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان تصریح کرد: تاکنون 115 واحد صنعتی در شهرک صنعتی لوشان احداث شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان تصریح کرد: از این تعداد 66 واحد صنعتی با ایجاد اشتغال بیش از یک هزار و 800 نفر و با سرمایه گذاری 2 هزار و 282 میلیارد ریالی در حال بهره برداری هستند.

وی با اشاره به ساخت و راه اندازی آشیانه آتش نشانی، استقرار نیروها و خودروی آتش نشانی در این شهرک صنعتی  از آمادگی واگذاری بیش از 25 هکتار زمین از عرصه های این شهرک صنعتی به سرمایه گذاران تصریح کرد: این شهرک صنعتی هم اکنون مجهز به تصفیه خانه فاضلاب صنعتی است و ایجاد شبکه توزیع برق 20 کیلوولت، شبکه روشنایی داخلی شهرک، تأمین و شبکه توزیع آب، گاز و مخابرات، شبکه جمع آوری فاضلاب، محوطه سازی و ایجاد فضای سبز عمومی، شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی به طور کامل در آن اجرایی شده است.

وی با اشاره به زون بندی برای استقرار 5 گروه مختلف صنعتی در این شهرک صنعتی گفت: زون بندی برای استقرار صنایع غذایی، شیمیایی، سلولزی، فلزی، برق و الکترونیک، نساجی و کانی های غیرفلزی در شهرک صنعتی لوشان انجام شده است.

لاهوتی اشکوری با اشاره به مستعد بودن شرایط آب و هوایی در شهرستان لوشان برای استقرار صنایع با تکنولوژی بالا (High Tec)، صنایع شیمیایی، صنایع معدنی تصریح کرد: با بهره برداری از راه آهن قزوین – رشت و اتصال به راه آهن سراسری، زمینه های فراوانی برای رشد و توسعه صنعتی در این شهرک صنعتی بیش از گذشته فراهم می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز