خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد

انعقاد 160 قرارداد برای راه اندازی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۷۱۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از انعقاد 160 قرارداد راه‌اندازی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، طهمورث لاهوتی اشکوری در جریان بازدید از واحدهای در حال احداث شهرک صنعتی سفیدرود اظهار کرد: 665 هکتار زمین در اختیار شهرک مذکور است و 200 هکتار از این اراضی تاکنون عملیاتی شده است.

وی از واگذاری 100 هکتار از اراضی شهرک صنعتی سفیدرود رشت برای احداث واحدهای صنعتی خبر داد و افزود: باقی‌مانده اراضی آماده واگذاری است.

لاهوتی مساحت فاز عملیاتی شهرک صنعتی سفیدرود رشت را 263 هکتار خواند و بیان کرد: زمین صنعتی شهرک مذکور 161 هکتار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه 160 قرارداد راه‌اندازی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود تاکنون منعقد شده است، تصریح کرد: تعداد زون‌های صنعتی شهرک مذکور غذایی، شیمیایی، سلولزی، فلزی، برق و الکترونیک، نساجی و کانی‌های غیر فلزی است.

وی به فعالیت 38 واحد صنعتی با اشتغالزایی 850 نفر در شهرک صنعتی سفیدرود اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی واحدهای در حال احداث تعداد 700 اشتغال جدید در شهرک مذکور ایجاد می‌شود.

لاهوتی هدف از توسعه زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی سفیدرود را ایجاد اشتغال پایدار دانست و خاطرنشان کرد: شبکه گازرسانی داخلی شهرک مذکور انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از اجرای تامین آب و اجرای شبکه داخلی شهرک صنعتی سفیدرود خبر داد و یادآور شد: منبع 200 متر مکعبی هوایی و یک‌هزار متر مکعبی بتنی در شهرک مذکور احداث شده است.

وی با اشاره به اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک صنعتی سفیدرود، اظهار کرد: اجرای فیبرنوری و محوطه‌سازی در شهرک مذکور اجرایی شده است.

لاهوتی در ادامه به وجود 35 شهرک و ناحیه صنعتی در گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون زمین 33 شهرک و ناحیه برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در استان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه هشت شهرک و ناحیه به اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان واگذار شده است، بیان کرد: یک‌هزار و 680 هکتار مساحت در اختیار شرکت مذکور است.

وی مساحت زمین صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان را 705 هکتار دانست و تصریح کرد: 32 شهرک و ناحیه صنعتی استان دارای آب و تلفن هستند.

لاهوتی به واگذاری 411 هکتار از زمین‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان اشاره کرد و گفت: تاکنون 701 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز