خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

جانشین پروری و استفاده از نیروهای جوان در دستور کار شرکت گاز

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۹۱۵

ایلنا: جمشید ظهیری بیان کرد: رعایت دستورالعمل وزیر در جابجایی و تغییرات سازمانی سرلوحه کار شرکت است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: شرکت گاز استان یکی از شرکت های قدیمی تابعه شرکت ملی گاز ایران بوده و یکی از ویژگی های بارز آن وجود نیروهای توانمند و با سابقه در بخش های مختلف می باشد.

جمشید ظهیری اظهار کرد: بخشی از پرسنل شرکت همزمان با شکل گیری شرکت در سال 1363 که در قالب منطقه سه گازرسانی شروع به فعالیت کرد، جذب شده اند و این کارکنان اکنون پس از گذشت سالها کار و تلاش، تجربه اندوزی و خدمات صادقانه در شرف نائل شدن به افتخار بازنشستگی هستند.

 ظهیری تصریح کرد: با اشاره به دستور اخیر وزیر نفت درخصوص بهره مندی حداکثری از تجارب نیروهای کارآزموده و لزوم انتقال تجارب به نسل بعدی، تغییرات سازمانی بر مبنای مدیریت جانشین پروری و استفاده از نیروهای جوان تر در شرکت اجتناب ناپذیر است.

وی بیان کرد: تلاش مدیریت و مجموعه اداری شرکت گاز استان گیلان بر انتخاب و انتصاب افراد واجد شرایط با در نظر گرفتن اصل شایسته سالاری است به گونه ای که همگام با استراتژی شرکت ملی گاز ایران، کیفیت ارائه خدمات کارکنان به مردم و مشترکین گرامی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان اظهار داشت: امید است با رعایت اصل شایسته سالاری در سازمان بتوانیم در جهت افزایش اعتبار و خوشنامی شرکت گاز استان گیلان گام برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز