خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان خبر داد:

پیشرفت 50 درصدی تالار مطالعه در رشت

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۹۷۲

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان از پیشرفت 50 درصدی تالار مطالعه در رشت خبر داد واظهار کرد: شهریور ماه امسال امیدواریم شاهد افتتاح تالار مطالعه گیلان به عنوان یک پروژه بزرگ ملی در استان باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین عباس‌نژاد کارسیدانی بعد از ظهر امروز در جلسه سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان بیان داشت: افتتاح تالار مطالعه به عنوان یکی از نشان‌های فرهنگی گیلان محسوب می‌شود و در دستور مدیریت سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان است.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان، به انعقاد تفاهمنامه سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان با شهرداری و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت به منظور افتتاح تالار مطالعه استان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی تالار مطالعه در رشت در حال انجام است.

وی به صدور دو مجوز راه‌اندازی تالار مطالعه در استان‌های فارس و گیلان در کشور اشاره کرد و اضافه کرد: مجوز ایجاد تالار مطالعه برای استان‌های دیگر صادر نشده است.

وی از پیشرفت 50 درصدی تالار مطالعه در رشت خبر داد واظهار کرد: شهریور ماه امسال امیدواریم شاهد افتتاح تالار مطالعه گیلان به عنوان یک پروژه بزرگ ملی در استان باشیم.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان خاطرنشان کرد: استفاده استادان و دانشجویان دانشگاه‌های گیلان از منابع کتابخانه ملی بدون سفر به تهران از مزایای راه‌اندازی تالار مطالعه در استان است.

وی به اتصال تالار مطالعه گیلان پس از افتتاح با 5 کتابخانه ملی کشورهای اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: اتصال به کتابخانه‌های مجلس شورای اسلامی، وزارت امورخارجه و موزه ملک از جمله مزایای راه‌اندازی تالار مطالعه در استان است.

عباس‌نژاد کارسیدانی با اشاره به اینکه مجوز ایجاد تالار مطالعه استان برای شمال کشور است، افزود: بخشی از استان اردبیل و استان‌های مازندران و گلستان از تالار مطالعه گیلان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز