خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت خبر داد:

اجرای نمایش‌های دفاع مقدس در کنگره شهدای گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۰۴۲

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از اجرای نمایش های دفاع مقدس توسط ۱۵ گروه در نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، امروز علیرضا قانع در شورای مدیران این سازمان با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در اردیبهشت ماه امسال اظهار کرد : سال ۹۵ برگزاری کنگره مذکور بزرگترین رویداد فرهنگی در استان است.

وی به برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان اشاره کرد و افزود : در حاشیه اجلاسیه‌های کنگره مذکور صحنه‌هایی از دوران دفاع مقدس، روزهای نخست جنگ تحمیلی، اعزام رزمندگان به جبهه ها، کمک های مردمی و به شهادت رسیدن رزمندگان والا مقام در قالب نمایش ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه نمایش‌ها در حد فاصل میدان شهدای ذهاب و خیابان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، تصریح کرد: چهار روز برای اجرای نمایش‌ها تدارک دیده شده و احتمال دارد یک روز قبل آغاز برگزاری اجلاسیه ها نمایش ها را اجرایی کنیم.

قانع از برگزاری نمایشگاه فرهنگی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: تمام دستگاه های فرهنگی استان در دایر کردن نمایشگاه مذکور مشارکت دارند و متولی آن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز