خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد:

نصب و راه‌اندازی 15دستگاه دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۹۴۴

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از نصب و راه‌اندازی 15 دستگاه دوربین جدید ثبت تخلف در جاده‌های استان گیلان در سال 95 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر آل‌محمدی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پایانه‌های مسافری این شهر بیان کرد: فعالیت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان در دو بخش خدمات مسافر و رانندگان و ایمنی راه‌ها است.

آل‌محمدی به نظرسنجی اینترنتی در بخش حمل و نقل عمومی گیلان اشاره کرد و ادامه داد: با 220 مسافر عازم گیلان تماس گرفته شد و 55 درصد از مسافران اعلام رضایت کردند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از فروش 4 هزار و 778 بلیت به صورت اینترنتی در استان خبر داد و بیان کرد: 17 هزار و 497 نفر به صورت حضوری مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه تعداد 89 هزار و 579 نفر مسافر از پایانه‌های گیلان از ابتدای نوروز امسال تاکنون جابه‌جا شدند، اظهار کرد: مسافران مذکور توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مینی‌بوس، اتوبوس و سواری به مقصدهای برون‌استانی جابه‌جا شدند.

آل محمدی ادامه داد: سال 95 رویکردهایی در حوزه طراحی، عملیات میدانی و اعمال قانون در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان، به برنامه‌ریزی برای توزیع 55 هزار اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی بین مسافران نوروزی اشاره کرد وتصریح کرد: اقلام تبلیغاتی در قالب بروشور، کتابچه، شاخه گل، بنر و پوستر با محوریت اطلاع‌رسانی شماره تلفن‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان و همچنین کتابچه مشترک با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در راستای مسائل ایمنی و خدمات سفر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 212 میلیون و 400 هزار تردد در جاده‌های گیلان‌ در سال 94 به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: تردد در جاده‌های استان از مرز مهندسی طراحی راه عبور کرده و بالاتر از اشباع است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به فعالیت 13 دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان، اذعان داشت: سال 95 تعداد 15 دستگاه دوربین جدید ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز