خبرگزاری کار ایران

افزایش دستگاه‌های دوربین نظارت تصویری پلیس راه اصفهان

کد خبر : ۲۶۰۸۰۵

در سال 93 تعداد3 دستگاه دوربین نظارت تصویری به مجموع دوربین های نظارت تصویری استان اصفهان، اضافه شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرپرست مرکز مدیریت راه‌های سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان، با بیان این مطلب، افزود: سیستم های حمل و نقلی هوشمند، سیستم هایی هستند که تکنولو‍‍ژی های اطلاعات، ارتباطات و کنترل را برای بهبود عملکرد شبکه های حمل و نقلی توسط آنها به کار گرفته می‌شوند.
 
محمد علی اسماعیل زاده در ادامه خاطر نشان، ساخت: تعداد 36 دستگاه دوربین نظارت تصویری در 18 محور، 12 دستگاه ثبت تخلف در 2 محور، 82 دستگاه تردد شمار در 50 محور و 3 دستگاه باسکول توزین در حین حرکت، در 3 محور استان اصفهان، به صورت شبانه روزی فعال هستند.
 
وی پیرامون نوع فعالیت باسکول‌های توزین در حین حرکت، افزود: باسکول‌های توزین حین حرکت چند سالی است که در پلیس راه های استان، نصب شده اند. نحوه کار باسکول های مذکور بدین شرح است که با عبور ناوگان حمل و نقل  باری، این دستگاه با استفاده از قابلیت های کنترل سرعت، توزین و تردد و همچنین تهیه عکس، تخلفات صورت گرفته را ثبت و خودرو متخلف در اولین پاسگاه پلیس راه اعمال قانون خواهد شد.
 
اسماعیل زاده در بخش دیگر از اظهاراتش، تصریح کرد: باسکول های توزیع حین حرکت، در 3 محور تهران اصفهان، اصفهان نایین، نایین اردستان، مشغول به کار هستند.
 
وی ادامه داد: اخیرا به ناوگان سامانه های حمل و نقل هوشمند (ITS) یک دستگاه دوربین نظارت تصویری، در محور نجف آباد تیران نصب گردیده و همچنین در سال 93 تعداد 3 دستگاه دوربین نظارتی به مجموع دوربین ‌های نظارت تصویری استان اصفهان، نیز اضافه شده است.
 
گفتنی است؛ برای اولین بار در کشور، استان اصفهان قادر خواهد بود، تصاویر گرفته شده توسط دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان را برای استفاده بهینه در اتاق مانیتورینگ قرارگاه پلیس راه  استان اصفهان ارسال کنند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز