خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

70 درصد تلفات جاده‌ای گیلان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۹۳۹

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: 70 درصد از تلفات جاده‌ای گیلان در بخش موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده است.

به گزارش ایلنا از رشت، شعبان‌علی خاوری ظهر امروز در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان با اشاره به افزایش گروه‌های راهداری از 25 اسفند ماه سال 94 در جاده‌های گیلان بیان کرد: تا 15 فروردین ماه جاری طرح نوروزی در جاده‌های استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 70 درصد از تلفات جاده‌ای استان در بخش موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده است، افزود: کاهش تلفات جاده‌ای نیازمند همدلی مضاعف بین دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به استقرار عوامل کشیک راهداری به طور 24 ساعته در جاده‌های گیلان اشاره کرد و تصریح کرد: ایام نوروز نظارت تصویری بر شبکه راه‌ها از جمله برنامه‌های راه و شهرسازی استان است.

خاوری بیان کرد: آماده‌سازی راه‌ها در ایام نوروز مبلغ چهار میلیارد تومان برای ما تعهد ایجاد کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به برطرف کردن چهار گره ترافیکی در جاده‌های گیلان اشاره کرد و گفت: یکی از گره‌های ترافیکی در 3.6 کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین بود که یک باند از این مسیر با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گشایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه چراغ‌های چشمک‌زن در 120 نقطه از جاده‌های گیلان نصب شده است، افزود: 25 راهدارخانه با تشکیل 41 گروه راهداری به ظرفیت 481 نفر و 268 وسیله نقلیه آماده ارائه خدمات به مسافران در جاده‌های استان هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از بازنگری در تابلوهای راهداری در محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و یادآور شد: تسطیح و مرمت بعضی از راه‌های فرعی و اصلی از نظر شانه راه در استان انجام شده است.

خاوری با بیان اینکه استقرار 9 سکوی پلیس راه در نقاط مختلف گیلان انجام شده است، اظهار کرد: سال گذشته 2 هزار و 500 کیلومتر از جاده‌های استان خط‌کشی شده است.

وی به ایجاد 21 کیلومتر حفاظ در جاده‌ای استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: 500 متر مربع نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی مسیرنما در جاده‌های گیلان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز