خبرگزاری کار ایران

رئیس روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان:

عبور و مرور در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر گیلان جریان دارد

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۴۸۱

رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان گفت: با وجود بارش برف در جاده‌های کوهستانی گیلان ، کلیه راه‌های استان باز و عبور و مرور در آن جریان دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد طاهر راکعی گفت : با ورود سامانه بارش زا در گیلان و کاهش دما بارش برف که از روز گذشته آغاز شده در گردنه حیران به ارتفاع 40 سانتی متر رسیده است با این وجود تردد در این محور کوهستانی با زنجیر چرخ میسر است و تمام تلاش اکیپ‌های راهداری برای بازنگهداری و برقراری ایمنی در محورهای برفگیر ادامه دارد .

محمد طاهر راکعی افزود: هم اکنون اکیپ‌های راهداری با آمادگی کامل و با بکارگیری انواع ماشین آلات راهداری و نیروی انسانی در سطح جاده مستقر شدند. در حال حاضر ارتفاع برف در مناطق کوهستانی در اسالم به خلخال به 20 سانتیمتر می رسد .

گفتنی است که براساس گزارشات واصله از مرکز مدیریت راه‌ها، هم اکنون برف خفیف در محورهای حشمت آباد رودبار ، آبی نام و دیلمان در شهرستان سیاهکل به ارتفاع 10 سانتیمتر ، ماسوله برف خفیف حاشیه راه سفید پوش ، پونل به خلخال به ارتفاع 15 سانتیمتر و در محور بهارستان به آقچای به ارتفاع 20 سانتیمتر بارش برف ادامه دارد .

محمد طاهرراکعی در پایان گفت : در حال حاضر کلیه راه‌های استان باز و عبور و مرور برقرار است ولی با توجه به گزارشات هواشناسی و احتمال شدت برف در نواحی مختلف گیلان بویژه مناطق کوهستانی به رانندگان عزیز توصیه می شود خودروهای خود را به سوخت کافی، وسایل گرمازا و زنجیر چرخ مجهز کرده و در صورت نیاز می‌توانند از راهدارخانه ها استفاده کنند و با مامورین راهداری و پلیس راه نیز همکاری لازم را داشته باشند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز